ღ ღ اولین سالگرد دیدارمون مبارکღ ღ


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

سلامی میکنم به زیبایی عشق به عشق قشنگم

امروز چه روزی بود برام

یه روز خاص یه روزی که برام یه روز معمولی نبود

شاید بعضی فکر کنن2 تیریه روز مثه بقیه روزاس

ولی 2 تیر واسه من خیلی مقدسه

چون تو این روز کسی رو دیدم که با تموم وجودم عاشقشم

چون تو این روز روی زیبای کسی رو دیدم که عشقشو بهم هدیه داد

تا من بتونم با عشقش زندگی کنم

اره امروز 2 تیر روزی بود که برای اولین بار عشقمو دیدم

روزی بود که عشقم واسه خاطر من از همه چی گذشت

از خودش از غرورش از همه کس

اون بهم همه چیزو ثابت کرد

....

من تو اون مکان زیبا پیش خدای خودم عهد کردم که و با عشقم پیمانی بستم

همیشه به عشقش وفادار باشم

چون نهایت اروزی من اینه که تو دنیا با عشقم زندگی کنم

 

اولین سالگرد دیدارمون مبارک

 

ما با یکدیگر عهد میبندیم

 

روز جداییمان روز وداع با زندگی باشد

 



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت20:25---31 شهريور 1393
خدایا… !

سرده این پایین ، از اون بالاتماشاکن!
اگه میشه فقط گاهی ، بیا دست منو”ها”کن!
خدایا سرده این پایین ، ببین دستامو ، میلرزه!
دیگه حتی همه دنیا ، به این دوری نمی ارزه!
بگو گاهی که دلتنگم ، از اون بالا تو میبینی ،
بگو گاهی که غمگینم ، تو هم دلتنگ وغمگینی!
کسی اینجا نمیبینه ، که دنیا زیرچشماته ،
یه عمره یادمون رفته ، زمین دارمکافاته!
خدایا! وقته برگشتن ، یه کم با من مدارا کن ،
شنیدم گرمه آغوشت ، اگه میشه منم جا کن !
پاسخ: خیلی زیبا بود مرسی.


ترلان
ساعت20:25---14 مرداد 1393
میدونی چی بیشتر از همه آدمو داغون میکنه :

این که هر کاری در توانت هست براش انــــجام بدی ،

آخــــرش بـرگرده بگه :

مگه من ازت خواستم . . . / .


ترلان
ساعت2:45---25 تير 1393
خیلی خوبه یکی رو داشته باشی که...

بی منت باهاش درد و دل کنی!

بی منت باهات گریه کنه!

بی منت رفیقت باشه!

بی منت دوست داشته باشه!

خیلی حس خوبیه که کسی رو داشته باشی که نگرانش بشی و نگرانت بشه

خیلی خوبه کسی باشه که اذیتش کنی و هیچی بهت نگه


ترلان
ساعت15:58---13 تير 1393
من – تــــو = تــــو + اون
به همین راحتی !!
پاسخخواستی که دیگر نبــــــــــــاشـــــــــــــی؟؟ افرین... چه با اراده... لعنت به دبستانی که از درسهایش فقط تصمیم گیری را اموختی...


lover*qh*
ساعت16:42---12 تير 1393
akheeeey
che khub ke hamo didin
age emkanesh hast khoshhal misham khatere un ruzetuno benevisino ma estefade konin
rasti apam sar bzn


ترلان
ساعت1:32---10 تير 1393
ﻭﻗﺘــﯽ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺎﻟﺸﻢ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺩﻓﻦ ﮐﻨﯿﺪ! ﻻﺯﻣﺶ ﺩﺍﺭﻡ…
ﺍﻭ ﺗﻨﻬﺎ ﺷﺎﻫﺪ ﮔﺮﯾﻪ ﻫﺎﯼ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﻣﻦ برای اوست…
پاسخ: بیگ لایک خانومی...


آریسا
ساعت18:49---8 تير 1393
سلام عزیزم خوبی؟این ادرس جدید وبلاگمه قبلیه رو فیلترش کردن بهم سر بزن خوشحال میشم
پاسخ: سلام عزیزم.آدرس جدیدت رو لینک کردم موفق باشی..


ترلان
ساعت1:36---4 تير 1393
حالا اگه کله پاچه یه غذای ایتالیایی بود و اسمش کال پاچینو بود ،
این روشنفکرای وطنی کلی هم با خوردنش کلاس میزاشتن


EMad
ساعت12:08---2 تير 1393

زندگیم عاشقتم. قطعا همونطور ک تو گفتی هست و خواهد ماند. خیلی دوست دارم شیرین زندگیم


پاسخ: دیـــــــــــونتم عشقمـــ..... منم دوستـــــــــــــــ دارمـــــــــــ هوارتا عشق یکی ی دونه م



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ یک شنبه 2 تير 1393برچسب:,ساعت 1:0 قبل از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |